O_o

ööö va e de häär..? :DD:DDD:DD D::::
jag kommer ihåg att jag gick och lade mig ungefär klockan halv åtta med Hanna för v hade varit uppe hela natten och var mycket trötta. (vid den tiden hade jag ingenting sånthär på fb ännu) Jaja, jag somnade typ åtta och sov härliga timmar ända till klockan elva ungefär (15 timmar :ooo!!! :)))) och sen när jag loggade in på facebook fick jag en chock ... herregud. Det här var inte alls vad jag ville.
jag tänker att jag kanske gör en ny facebook eller någonting, för det där kändes ganska obehagligt sådär direkt på morgonen att jag faktiskt inte vet .. :S äh .. jag vet inte. Jag orkar i alla fall inte acceptera alla förfrågningar men jag tittar väl på dem senare och ser vilka jag känner och sådär ..
this is crazy ... :oo vart kommer allt ifrån? :OO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0