God Morgon :)

jag har inte sagt god morgon än men god morgon ändå :)
jag vet att jag är sämsta bloggaren i hela världen då jag aldrig uppdaterar ^^ .. jag borde göra det, jag vet ..
men jag trodde ju alltid att ingen läste min blogg men haha - jag har fått reda på att vissa på något sätt fått reda på min bloggadress ändå ^_^ .. haha jaja , god morgon i alla fall :)
jag är faktiskt på jättebra humör , kanske för att jag lyckats sova hela femton timmar idag! ^_~
jag kom på den underbara idén att fota mig själv nu direkt på morgonen, för alla vet ju att det är då man blir finast på bilder ^_~ !
Idag ska jag vara hemma och titta på film med Hanna och kanske med mamma ♥ sen om det blir tråkigt så går jag och Hanna till rastila och badar snabbt ..
Vi har gjort det ganska ofta den här veckan för det är så fult väder och ingen annann än vi är på stranden, men varje gång vi kommer upp från vattnet fryser vi ungefär ihjäl för det är så kallt! men efteråt är de jätteroligt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0