baka i rastilA sjön

mm alltså ja vi badar där ganska ofta 'stranden' istället för 'sjön' borde det kanske stå men men ^_^
det är verkligen jättekallt och man fryser jättemycket när man kommer upp från vattnet, men det är faktiskt ganska roligt för det finns inga andra människor aldrig där! :D
joo fast en gång när vi redan klivit in i badet kom det en gubbe med röd handduk och sen när han skulle hoppa i åkte handduken av! och där stod gubben helt spritt språngande naken!! :O
ja det var lite mindre trevligt men jaja sen efter några minuter gick han och vi var igen helt själva så de blev nog helt bra till slut :)
HAHAHAHAH jag såg just min rubrik ! 'baka i rastila sjön' :DD (jag är trött) (?) :D
där ska det stå 'bada' men jaja jag orkar inte ändra det ^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0