Those SummerDays <3

gotta love summer!
dethär måste vara den bästa sommaren i hela mitt liv ..
jag har lärt mig så mycket, skrattat så mycket, lärt känna så många nya människor och det är som om jag hittat mig själv och jag är bara så lycklig att jag skulle kunna gråta :')
för när jag tittar fram i tiden så ser jag bara ljus och att det ska fortsätta såhär bra!
Thank You God, for I give my life to you and to you only. ♥
jag vill bara säga att E är den bästa personen i hela världen,
det finns ingen som duu gulle siis du bara lyfter människor från marken och skakar om hela världen,
jag hoppas vi kommer va bästisar forever, som vi har lova, för jag tänker aldrig
någonsin släppa taget om en sån bra vän som du ♥


dig kan man berätta allt till,
jag kan vara 100% mig själv med dig,
och när du säger att jag är konstig,
så är jag det på ett bra sätt,
för vi är inte bara bästa vänner,
utan systrar,
och vi kommer alltid att vara det,
och om ett år så åker vi till mexico tillsammans,
& I can't wait!
Love you, hun ♥


thank you hun, for being who you are
I'd never ask you to change,
and I know you'd never ask me ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0