Now And Then

Somrar händer bara en gång om året and that's a fact!
om en månad och några dagar är sommaren helt slut ... det är jättesad :/
men jag har fått livets bästa sommar, och just när ja titta igenom bilderna från förra året och det här året .. så tackar jag bara Gud för denna sommar och denna ändring och alla människor i mitt liv. Thanks :)
*
förra sommaren hade jag kunnon inget liv, jag har typ inga bilder från sommaren men lite innan .. jag var hela sommaren i typ sverige och det enda jag minns av sommaren 2010 var att jag grät ganska mycket särskilt i Augusti när jag levde utan en endaste vän i hela världen. och jag underdriver inte, hanna var den enda vän jag hade. Jag var helt lost och i skolan fanns det inga flickor osv. men jag tackar ändå för sommaren 2010 fast jag inte kan minnas så mycket. Det jag minns har jag lagt ihop till en stor ''tavla'' så att säga, det är vad jag ser när jag tittar tillbaka, vad jag minns :) och trots att det inte är världens bästa så är jag ändå tacksam.
*
2011! ou-mai-gaad! jag vet inte eess vart jag ska börja!
sure, jag har haft dåliga dagar, jag har haft såna hemska jongleringar med Martin min exä att ei mitää rajaa och jag har varit ledsen över det och allt, men det betyder typ ingenting om man tänker hur mycket jag har älskat, skrattat och levt den här sommaren.
Hur många ljuvliga nya människor har jag lärt känna? Hur många riktiga, sanna vänner har jag fått som ringer mig varje dag och bara frågar hur jag mår? som jag kan skratta och vara mig själv med och som faktiskt förstår min humor och då tänker jag att .. sommaren 2010 faktiskt inte spelar någon roll, för 2011 är mycket bättre, och det finns ingenting jag behöver just nu, för allt är så perfekt! det finns inget jag saknar, inget jag funderar över!
allt som alla har gett mig .. jag vet inte hur jag ska tacka alla som funnits där för mig och varit min vän. Det är dem som hjälpt att bygga upp mig till en ny, hel person igen som förtjänar att finnas här i mitt liv och vara min vän, och jag älskar er alla såå otroligt mycket!
och nya bästisar som Mimi, Eku, Jamila, Emma, Hampus, Barlin och alla ni, I love you so much!
ja och p.s. jag har inte nån saldo så om ni vill va nån dag så ring mig <3
Tackar för denna sommar, I will always remember this like the best summer of my life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0