I'm bored... :)

♥♥ Nämn någon som gjorde dig glad igår: när Martin körde patongen under min klänning xD
Har du haft sex: Nej.
Hur många gånger har du haft sex: ---
När var det senast du hade sex: --
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov ^_^
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: chatta med min kompis :)
Det sista du sa högt: ''Hanna, vad gjorde mig glad igår?'' :D
Vad har du druckit idag: grillfest: vatten, 10 olika slags fanta och läsk ^_^
Vad var det senaste du åt: Ben&Jerrys Cookie Dough &Half Baked
Vad var det senaste du köpte: ömm hårfärg och schampoo
Vad är det för färg på din ytterdörr: brunträbajs :)
Vad är det för väder hos dig just nu: fuktigt fuktigt ;)
Godaste glass-smaken: Ben and Jerrys heh -^_^-
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa happened to me ♥ !
Drömmer du mycket: ibland
Mardrömmar: om alex ibland, ja .. annars inte så mycket :p
Vilket ämne är roligast i skolan: mm .. engelska :P
Favoritlåt just nu: Danza Kuduro-Don omar, Noche De sexo -Wisin y yandel ft.Aventura typ alla reggaetonlåtar och ömm give me everything, Sweat-Snoop dogg, Rain over me -Pitbull och aa flera andra :)
Vad ser du om du tittar åt höger: min fina vita vägg ;)
Vad gör dig glad just nu: att jag kanske ska till stranden imorgon om det blir fint väder :)
Vad ska du göra härnäst: vara med Hanna
Höger- eller vänsterhänt: vänster :D
Humör just nu: trött och glad ^_^
Favoritgodis: choklad hahahah :))
Klädsel just nu: svart kort klänning (:
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du nåt instrument: haha don't tell anyone men mama tvingade mig att spela violin i ett år, sen kan jag spela piano :)
Morgon- eller nattmänniska: både och :o <3
Vilka är viktigast för dig: Min mamma, syskon och vänner ♥
Bio eller promenad: promenad hahah neej men beror på vem
Snarkar du: neej :)
Stjärntecken: fisk :D
Vad vill du jobba som? vet inte, kosmetolog, advokat eller läkare elr nåt annat roligt :)
Stökigt eller välstädat? städigt :)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? jaa!! :)
Antal timmar sömn inatt? typ 12 timmar ^_^
Sov du ensam? neej :)
Vem sov du senast med: hmm Hanna och Mimi ♥
Vad ser du fram emot?: imorgon om det blir fint väder :)
Vad vill du ha just nu? Martin ;)
Vem längtar du mest efter? Martin :D
Vilken buss åker du oftast? ömm jag åker inte buss längre så mycket :) ♥
Vilken årstid är det nu?: sommar :)
Har du varit kär? jaaa :)
Är du kär nu? jaaaaa :)) ^_^

Har du:

Någon som förstår dig? jaa :)
Någon som du saknar? jaaaa ::)
Någon som du hatar? neeeej ^_^ eller jo alla onda människor ;) :D
Vem kramade dig senast? Molly :)
Vem pussade dig senast? :D
Vem ringde dig senast? jag vet inte hade 4 missade samtal från random nummer :o
Vem ringde du senast? Molly :)
Vem var hemma hos dig senast? hela tjocka, loca släkten :))
Vem var du hemma hos senast? Andrei :)
Har du några kärleksproblem? hahah jaaaa ♥ :)
Har du pratat med någon idag? hahhaha jaa ::)
Har du gråtit idag? neeej :)

Jag:
Är singel?
hahah :D
Svär ofta? nejdå :)
Sjunger i duschen? jaa :))
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha det har jag faktiskt haft en gång! :) rosa hello-kitty och rosa shorts med hellokitty för jag och hanna hade rolig dag! :D hahaha tror att den skolan aldrig glömmer oss :)
Skrattar åt dina egna skämt? we all know I'm hilarious ::))
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? mmm...

Har du:
piercingar?
aaa piercade öron och överläpp :)
Syskon? 4 (om man räknar hanna :)
Jobb? haha I wish, men jag var inte kvalificerad :/
För många vänner? nej jag tycker mina vänner är passligt många nu :)
Rymt hemifrån? neej :)
Färgat håret? mm mörkare men det syns inte :)
Bra självförtroende? den är väl bra :)
Sagt "jag älskar dig" till någon? nej, men jag har sagt ''te amo'' en enda gång i mitt liv, hih ♥

Varit kär? jaaa... ♥ :)
Dumpat någon? aa :/
Gjort något olagligt? ömm nejdå :)
Somnat i skolan? mm...
Brutit ett ben? neej (:
Tappat bort mig i min hemstad? jaa lätt hänt :D
Sett en fallande stjärna och önskat? jag tror det :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ömm jag är inte säker :)
Smugit ut utan lov? nej imma good-good girl :)
En hemlighet som ingen annan vet? nej :)
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? jaa :s
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej? xD är inte sån
Blivit generad inför folk? haha ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? oftast inte xD
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? vad är det? :o .. jag tror det :)
Haft ett förhållande i under en månad? haha neej :)
Blivit kallad player? aa men det var ett stort missförstånd ju
Färgat ditt hår svart? nej men det vill jag :)

Vad:
Ska du göra i helgen? vara med mina underbara vänner :)
Gjorde du igår? jag var på stranden med mimi och hanna och sen pratade vi med naomi och Martin :) ♥
Ska du göra i sommar? vara med mina vänner och på lägerskola :)
Har du för mobil? iphone 4 :)
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ringa polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? jag slåss aldrig, om jag påstått något annat (t.ex förra året) så har jag antagligen ljugit..
Fick du sms från senast? jag har ingen aning för min tlfn var hemma hos mimi över natten men antagligen mikael för han skulle smsa mig :)
Tycker du om? sommaren och mina tjejkompisar och ... :)
Älskar du? familjen och närmaste vännerna
Skulle du kunna göra allt för? familj
Var du med senast av det motsatta könet? ömm kanske Martin :)) eller nej jag var nog med Bisse och Shake :)
Kan du lita på mest? Hanna Alexandra Adriana Emma Roth :)
Vet mest om dig? Hanna :D
Sov du tillsammans med senast av det motsatta könet? vetinte..

Allmänt:
Har du pussat en groda? haha jaa :)
Längtar du till mest just nu? martin .. ♥
Kan du hjula? jaa haha :)
Biter du på naglarna? nej, bara på skinnet :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? donera till välgörenhet, skaffa ett hus och en fin bil och sen shoppa :)
Vill du flyga fallskärm? visst :)
Har du sjungit inför publik? jaa, falskt som bara den ^_^
Följer du mode? jag följer det jag tycker är snyggt :)
Är du hungrig? nej verkligen inte, haha :)
Är du blyg? beror på vem jag är, dem flesta säger att jag inte är det :)
Din första kärlek? Martin ♥♥♥

:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0