hahahahaha... no xd

Hejsan SkitJontte från Turkland!
Hur går det i kebablandet och kebabspråket? :)
Jag och halva stan har typ skrivit dikter/början på räpper åt dig,
hoppas du gillar dem!!!
(Och tänk inte ens tanken att bajtta oss, det är ännu ett tecken på
att du är SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLITTÄVÄ!!!!)
Hej jag heter Jontte, och jag gillar män!
Kom hem till mig, du kan vara min vän,
Vi kan ha fest och ha lite kuul,
det gör inte mig att jag är så fuul!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, jag bor på en båt,
och bilder på getter gör mig kåt,
så säg mig har du en bild på en get,
skicka den för då blir jag het!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och alla hatar mig,
jag blev en gång tagen, för en tjej!
när folk får syn på mig de säger 'där är en get!'
Sen de håller sig för näsan 'och den sket!'
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag är en pojke, och jag heter Jontte,
när jag blir stor ska jag lära mig pontte
Pontte är kebablandets nationala sport,
fast jag slipper nog inte med, för min pitt är så kort!
Av: VilmaW, 13 år.
Hej jag heter Jontte, jag kommer från Turkland,
där hänger man i staden och äter kebab,
man går i parader, getter hand i hand,
jag spelar charader, och gräver i min tand
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och jag är ful,
alla säger att, Jontte är ej kul,
Jontte han tycker om en låt,
men han gillar också att bli kåt!
Av: VilmaW, 13 år.
Nimeni on Jontte ja pidän itseäni kauniina,
mutta kaikki inhoavat sinua kuten myös Pauliina.
Et ole kaunis et ole söpö
vaan olet vanha ruma kakka plöpö
Av: GeorgiaS, 11 år.
Du är inte här,
så jag kysser min balle,
kyssen jag får av en
smekande Kalle,
Ge mig den,
ställ dig på glänt,
så ska du känna
kyssen jag sänt.
Av: U.F, okänd ålder :D
Hej jag heter Jontte, och jag är en nörd,
jag blir aldrig sedd eller hörd,
alla skyr mig, som pesten,
och min lukt, döda' hästen,
stackars mig, ingen vill ha mig,
och somliga tror att jag är tjej,
och att jag inte har nån grej...
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och jag har AIDS,
det har faktiskt ren kommit ''fades'',
död blir jag, nästa år,
vi får väl se, hur jag mår.
Av: TammyT, 14 år.
Lyrics+Melodi:
vintern kom och föll vita flingor
på Jonttes lilla grav,
Ingen var där, int ens prästen,
int ens Jonttes mor och far!
Av: TammyT, 14
Hej jag heter Jontte och när jag dog,
alla ägodelar min flickvän tog,
ingen sörjde ens en dag,
ingen sörjde utom jag.
Av: TammyT, 14 år.
En berättelse!
Jag e Jontte. Jag är en bananbåtsinvandrare,
jag kom hit med min mamma och landsklandraren,
jag är en ensam liten pojke, utan en endaste vän,
jag har utvecklats från pojke, jag har börjat gilla män,
men ingen gillar mig, för att jag är så ful,
och ingen gillar mig, för att jag inte är kul,
jag hade det så ensamt i flera tusen år,
men allting är möjligt, ja allting går!
De' va' i slutet av November, då träffa' jag en vän,
han var precis så som jag, han gilla' också män!
Vi var lika på alla sätt och vis, hans far var en get!
Men det är ingen i hela världen annan än jag som vet,
Min vän är bara en låtsaskompis, nån jag hittat på,
men det spelar ingen roll för jag har fått de' att gå,
varje dag så leker jag tillsammans med han,
ja, så ofta som jag bara kan!
Vi åker till kebabland och talar kebabiska,
vi lär oss att sjunga, vi lär oss att fiska.
För det är vad jag är, en skitjontte på kebab,
jag är en liten kebabunge utan vänner och utan någonting
annat än ett låtsasland, ett låtsasspråk och så min hemliga
kompis; som består av en kebab!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, jag är ej normal,
jag kan inte va' ordentligt, ej va formal,
Jag är dum på alla sätt och vis,
och jag stinker alltid fis!
Av: TammyT, 14 år.
Version 1:
Jag är så dum, jag måste bajta andra,
jag är så hemsk att jag ensam måst vandra,
jag är så fyyl att jag måst fa bort,
annars blir nån annans glädje,  för kort
Version 2:
Jag är så dum,
jag måst bajta andra,
jag är så hemsk
att jag ensam måst vandra,
jag är så ful att jag måst fa bort,
annars blir nån annans liv alldeles för kort
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, vill du ha sex?
Jag är väldigt seg, utan nån reflex!
Jag har ingen pitt,  men jag hoppas det kan gå,
annars kan ej duu, något liggg få!
Av: TammyT, 14 år.
Jonne Bonne papapana istui oven takana. Mitä siellä tekemässä? Kissanpoikia pesemässä.
Av: VilmaW, 13 v.
Get, bet, sket
Hejsan SkitJontte från Turkland!
Hur går det i kebablandet och kebabspråket? :)
Jag och halva stan har typ skrivit dikter/början på räpper åt dig,
hoppas du gillar dem!!!
(Och tänk inte ens tanken att bajtta oss, det är ännu ett tecken på
att du är SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLITTÄVÄ!!!!)
Hej jag heter Jontte, och jag gillar män!
Kom hem till mig, du kan vara min vän,
Vi kan ha fest och ha lite kuul,
det gör inte mig att jag är så fuul!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, jag bor på en båt,
och bilder på getter gör mig kåt,
så säg mig har du en bild på en get,
skicka den för då blir jag het!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och alla hatar mig,
jag blev en gång tagen, för en tjej!
när folk får syn på mig de säger 'där är en get!'
Sen de håller sig för näsan 'och den sket!'
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag är en pojke, och jag heter Jontte,
när jag blir stor ska jag lära mig pontte
Pontte är kebablandets nationala sport,
fast jag slipper nog inte med, för min pitt är så kort!
Av: VilmaW, 13 år.
Hej jag heter Jontte, jag kommer från Turkland,
där hänger man i staden och äter kebab,
man går i parader, getter hand i hand,
jag spelar charader, och gräver i min tand
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och jag är ful,
alla säger att, Jontte är ej kul,
Jontte han tycker om en låt,
men han gillar också att bli kåt!
Av: VilmaW, 13 år.
Nimeni on Jontte ja pidän itseäni kauniina,
mutta kaikki inhoavat sinua kuten myös Pauliina.
Et ole kaunis et ole söpö
vaan olet vanha ruma kakka plöpö
Av: GeorgiaS, 11 år.
Du är inte här,
så jag kysser min balle,
kyssen jag får av en
smekande Kalle,
Ge mig den,
ställ dig på glänt,
så ska du känna
kyssen jag sänt.
Av: U.F, okänd ålder :D
Hej jag heter Jontte, och jag är en nörd,
jag blir aldrig sedd eller hörd,
alla skyr mig, som pesten,
och min lukt, döda' hästen,
stackars mig, ingen vill ha mig,
och somliga tror att jag är tjej,
och att jag inte har nån grej...
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, och jag har AIDS,
det har faktiskt ren kommit ''fades'',
död blir jag, nästa år,
vi får väl se, hur jag mår.
Av: TammyT, 14 år.
Lyrics+Melodi:
vintern kom och föll vita flingor
på Jonttes lilla grav,
Ingen var där, int ens prästen,
int ens Jonttes mor och far!
Av: TammyT, 14
Hej jag heter Jontte och när jag dog,
alla ägodelar min flickvän tog,
ingen sörjde ens en dag,
ingen sörjde utom jag.
Av: TammyT, 14 år.
En berättelse!
Jag e Jontte. Jag är en bananbåtsinvandrare,
jag kom hit med min mamma och landsklandraren,
jag är en ensam liten pojke, utan en endaste vän,
jag har utvecklats från pojke, jag har börjat gilla män,
men ingen gillar mig, för att jag är så ful,
och ingen gillar mig, för att jag inte är kul,
jag hade det så ensamt i flera tusen år,
men allting är möjligt, ja allting går!
De' va' i slutet av November, då träffa' jag en vän,
han var precis så som jag, han gilla' också män!
Vi var lika på alla sätt och vis, hans far var en get!
Men det är ingen i hela världen annan än jag som vet,
Min vän är bara en låtsaskompis, nån jag hittat på,
men det spelar ingen roll för jag har fått de' att gå,
varje dag så leker jag tillsammans med han,
ja, så ofta som jag bara kan!
Vi åker till kebabland och talar kebabiska,
vi lär oss att sjunga, vi lär oss att fiska.
För det är vad jag är, en skitjontte på kebab,
jag är en liten kebabunge utan vänner och utan någonting
annat än ett låtsasland, ett låtsasspråk och så min hemliga
kompis; som består av en kebab!
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, jag är ej normal,
jag kan inte va' ordentligt, ej va formal,
Jag är dum på alla sätt och vis,
och jag stinker alltid fis!
Av: TammyT, 14 år.
Version 1:
Jag är så dum, jag måste bajta andra,
jag är så hemsk att jag ensam måst vandra,
jag är så fyyl att jag måst fa bort,
annars blir nån annans glädje,  för kort
Version 2:
Jag är så dum,
jag måst bajta andra,
jag är så hemsk
att jag ensam måst vandra,
jag är så ful att jag måst fa bort,
annars blir nån annans liv alldeles för kort
Av: TammyT, 14 år.
Hej jag heter Jontte, vill du ha sex?
Jag är väldigt seg, utan nån reflex!
Jag har ingen pitt,  men jag hoppas det kan gå,
annars kan ej duu, något liggg få!
Av: TammyT, 14 år.
Jonne Bonne papapana istui oven takana. Mitä siellä tekemässä? Kissanpoikia pesemässä.
Av: VilmaW, 13 v.
Get, bet, sket
hahaha dethär hittde jag på min dator när jag försökte hitta någon vettig historia? kom inte alls ihåg att dem här någonsin blivit skrivna men nu minns jag faktiskt .. väldigt moget, bara ett år sedan? jag undrar om jag ändrats sen de .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0