bästa dagen på LÄÄÄÄNGE !!

herregud idag har varit bästa dagen på hela sommaren!! jag har haft så roligt idag, jag har bara skrattat ihjäl mig som en galning och varit med så ljuvliga människor att det inte är sant! :)
först var vi i hietsu med Sergei och Andrei men sen gick dem till läkaren och då var vi med Mimi och Ninni och Jevan (?) osv. sen gick dem så vi var med Jamila och Stella och vi hade så roligt vi bara skrattade hela tiden och dem förstår min humor och skrattar åt mina juttun sen sa jag att ''sori ku oon tälläne tänään tykkäätte sit must taas ku oon normaali :D'' sen sa jamila ''siis mä tykkään sust nytki vaik oot outo, oot outo hyvällä tavalla'' :D bra! jag kan vara 100 procent mig själv med dem :)
sen var vi också med Rafael, och Bizze och sen några andra som jag inte minns namnet på och jag märkte knappt att martin var där .. hopps :D
men siis ja, underbaraste dagen på hela sommarlovet hittills! :) best summer ever!
*
Jag, Ninni och Mimi :)
Jag & Ninni
Jag och Stella :)
Hanna& Jonas
jag, Jonas och Hanna :)
jag och Jonas .. det var läskigt att bli buren på axlarna det kändes som en kamel :D
porukka :)
Jere håller i mig, Hanna sitter på Jonas axlar :)
Jere och jag :)
Hanna, Jamila, Jere, Jonas och lilla jag :D
Hanna badvakt :)
Hanna : ''jag ska baxa bananbåten >:D''
this is true <3
thanks so much guys for this completely perfect day! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0