Wednesday!

Idag ska jag gå till simhallen och simma med Hanna. Det blir roligt :)
när det gäller frågan om killar: varför väljer vissa killar att vara players/idioter? känner inga tjejer som gillar såna...
jag har iallafall hittat världens bästa kille att det inte är sant! :) jag är verkligen lyckligt lottad.
Ialla fall så sov Molly över i förigår och vi hade picknick och sen på kvällen lekte vi ute och det var jätteroligt. Vi lekte bimbon och att jag var gravid .. fick höra massor om hur het killar tycker man är när man är med barn. usch. Det är ju skabbigt.
inte så mycket har hänt. Den här veckan ska vi ut med Jamila, Stella och ***** !!!!!!! ♥♥♥ och så har vi också den här veckan på oss att bestämma vilken skola vi ska gå till?
botby går det en massa som inte gillar mig och som jag inte gillar (vissa har velat bli kompis med mig igen på facebook -  jag bara ööö nej, varför det? palla vara kompis med ngn som bara var elak typ..) ulfåsa hatar jag, vet ingen som har gått i den skolan och gillat den, jag hoppas att jag aldrig behöver återvända!
Brändö .. jag känner ingen där men jag har hört att det går snobbar där
norssen.. jag vet inte R gick ju där och jag bara känner att jag inte skulle vilja gå där..
Taivis .. yeah, let me think about it ... Martin, Mige, Emil---e och N*** går där, inte så lyckat med tanke på att jag haft bråk med dem och Martin är min exä .. -.- .. å andra sidan går jamila, stella, olivia osv. där .. men å andra sidan är den skolan finskspråkig?
Muncca .. där går alla som jag gick i skriba med .. och ja, I like them all :) men det kan vara pinsamt till ex. _____ och _______ och 3 andra som jag låg hela natten på bryggan med, å andra sidan är dem jättesnälla men det kan bli ganska awkward .. plus att vi sagt till alla att vi ska börja i taivis .. :S
Lönkkan .. Emma går där. .. plus att molly säger att det är jättesvårt att få bra betyg där
internatskola .. I've always wanted to go .. but now I'm not so sure anymore.. :s
ååh jag vet inte alls, och jag började känna stress för det är bara 1 vecka kvar av lovet ... >.<

Kommentarer
Postat av: hapsu

men brändö har ju baa lågga o gymnasie ?

2011-08-10 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0