:))

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan helst men båda dem! :)
2. vara seriös eller oseriös? - beror på men jag är både och :)
3. Dricka grön eller röd mjölk? -  mjölk ska väll vara vitt? :o
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna !
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - både och men helst med Martin ! nej skojade bara :))


SVARA ÄRLIGT

1. tycker du om någon nu? - jaaaaaaaa :)
2. har du skolkat? - seventh grade was a dark period of my life! :o ... xD :D
3. varmt eller kallt? - varmt ofc :)
4. soligt eller regn? - sol fast dancing in the rain är ganska mysigt ibland :)
5. fanta eller cola? cola
6. är du nyttig av dig? - hehe nej .. :)


OM MIG

1. vad heter du? - Laura 
2. syskon? 2 storasystrar, en storebror och en hanna
3. Vart bor du? - finland ^_^
4. Hur många barn vill du ha? - förut ville jag ha 10 men 3 stycken går nog bra :D
5. Vill du gifta dig? - jaaa :D
6. Favorit tid på dagen? - allt utom heelt morgonen :)
7. Humör just nu? - trött :)
8. Sugen på just nu? - :)


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - :)
2. Sjungit? - jaa :)
3. Blivit kramad? - jaaa :)
4. Känt dig fånig? - nej :)
5. Saknat någon? - ja :)
6. Dansat galet? - hehe jaa :)
7. klippt håret? - neej :)
8. Gråtit? - neej :)


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej jag följde snällt med i polisbilen förra året :)
2. Har du en hund? - nej :/
3. Sover du helst ensam eller med någon? - beror på ibland vill man va ifred men oftast tsms md nån :)
4. Tror du på spöken? - nee :)
5. Är du mörkrädd? - neej :)
6. Vad vill du ha just nu? - martin ^_^


KÄRLEK
1. Är du singel nu? - :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa :)
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja :)
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - jaaaaa :( martin ♥ fast det var 3 år sen! :)
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - jaaaaaaaaa !!!! :D
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - mm ... :$
7. Har du varit på en blind-date? - neej :)
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja en enda gång i mitt heela liv sa jag ''te amo'' :)
9. Saknar du någon av dina ex? - martin ... :) ♥
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? - jaa :)
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Besos Mojados - Wisin y Yandel ♥


KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Hanna och Mimi :)
14. Är du ofta med dina vänner? - varje dag :)
15. Vad brukar ni hitta på? - allt möjligt :)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jaa faktiskt :)
17. Vem vet mest om dig? - Hanna :)
OM DIG
1. Hur lång är du? - 175 cm :)
2. Vart bor du? - Helsingfors :)
3. Är du nöjd med ditt rum? - helt ok :)
4. Villken är din riktiga hårfärg? - mörkbrun :) elr nuförtiden är det bara brunt :)
5. Vad väger du? - jagvet inte , jag gillar inte att vara vågfikseerad :) helt lagom nog
7. Har du någon sjukdom? - neejj :)
8. Är dina föräldrar skilda? - jaa separerade är dem :)
9. Gillar du skolan? - joo helt okej inte ulfåsa men annars ja :)
10. Hur svarar du i telefonen? - ''Hallo?'' eller ''moii'' :)
VAD
1. Åt du senast? - Ben&Jerrys Half Baked ;)
2. Drack du senast? - vatteen :)
3. Har du på fötterna? - inget, mina fötter är helt nakna :o
4. Lyssnar du på just nu? - shake ya ass haah .. only for good memories :)
5. Gillar du mest hos dig själv? - mitt halsband som jag fick av Martin :) ♥ och .. mitt hår, för det mesta :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0